Reklamacje
Reklamacje
- Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej Usług świadczonych przez Usługodawcę, w ramach Serwisu Internetowego.
- Reklamacje mogą być przesyłane na adres e-mail Usługodawcy: standardy@standardy.pl
- Usługodawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Użytkownika i powiadomi go o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- Warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez Użytkownika opisu reklamacji oraz danych kontaktowych, w tym adresu e-mail. Jeżeli Użytkownik posiada Konto Użytkownika, powinien podać w zgłoszeniu reklamacyjnym swój Login.
Strona przeznaczona dla lekarzy i osób pracujących w ochronie zdrowia. Wchodząc tu, potwierdzasz, że jesteś osobą uprawnioną do przeglądania zawartych na tej stronie treści.